Spørgsmål og svar

Her finder du svar på de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet i vores kundeservice. Finder du ikke det, du leder efter, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Bestilling

  • Hvordan bestiller jeg? Alle bestillinger skal foretages via vores webshop. Det er ikke muligt at foretage bestillinger via telefon eller mail.
  • Modtager jeg en ordrebekræftelse? Du vil altid modtage en ordrebekræftelse ved afslutning af dit køb - den bliver sendt til din mail-adresse. Modtager du ikke nogen, kan det skyldes, at der er fejl i den indtastede mail-adresse, eller at den er blevet sorteret fra som spam.
  • Jeg kan ikke lægge varer i indkøbskurven? Kontroller at din PC tillader cookies, da de er nødvenlige i bestillingsforløbet. De er ikke skadelige for din PC og kan nemt slettes igen. Hvordan du gør det, afhænger af hvilken browser, du anvender.

Levering / afhentning

  • Hvornår sender i min pakke? Modtager vi din ordre inden kl. 14:00 på en hverdag, afsender vi normalt din pakke samme dag.
  • Hvornår kan jeg hente min pakke, hvis jeg vælger leveringsmetoden "Afhentning i pakkeshop? Du vil modtage en sms og en mail, når pakken ligger klar til afhentning. Udebliver de, bedes du kontrollere, at du har oplyst korrekt mail adresse og telefonnummer. Har du indtastet fastnettelefon, vil du kun modtage beskeden på mail.
  • Kan jeg få varer sendt til en anden adresse? Ja, der er muligt at få varer sendt til en anden adresse. I forbindelse med indtastning af leveringsoplysninger, skal du fjerne fluebenet ved "Levering til denne adresse" og derefter indtaste den ønskede leveringsadresse.
  • Kan jeg hente mine varer hos Kija-design og undgå at betale af fragtomkostninger? Ja, du vælger blot leveringsmetoden "Afhentning hos Kija man-torsdag kl. 12-16 og fredag kl. 12-15". Du vil modtage en mail, når din ordre er pakket og klar til udlevering. Husk at pakken skal afhentes indenfor 14 dage, da ordren herefter vil blive annulleret. Det er ikke muligt at få varer fremvist i forbindelse med afhentningen.
  • Pakken er beskadiget ved modtagelsen, hvad gør jeg? Viser pakken synlige tegn på skader ved modtagelsen, skal du straks gøre indsigelse mod pakkens tilstand til transportfirmaet. Dvs. at du skal kvittere for modtagelsen med teksten "Modtaget med forbehold for indholdets tilstand, da pakken viser tegn på beskadigelse".  Åben pakken evt. under overværelse af fragtfirmaet. Tag et billede eller flere af pakken inden den åbnes. Billederne skal bruges som dokumentation. Er pakken voldsomt beskadiget, kan du også nægte at modtage den, hvorefter den vil blive returneret til Kija-design. Kontakt Kija-designs kundeservice hurtigst muligt.
  • Varen er beskadiget ved modtagelsen, hvad gør jeg? Er varen beskadiget ved modtagelsen, skal du gemme både varern og emballagen. Emballagen skal bruges i forbindelse med reklamation til fragtfirmaet. Kontakt omgående Kija-designs kundeservice.


Betaling

  • Hvornår hæver I pengene på mit betalingskort? Pengene bliver først hævet, når din pakke afsendes fra Kija-design.
  • Kan jeg betale med MobilePay? Nej, vi tager ikke mod betaling med MobilePay.


Fortrydelsesret

  • Jeg har fortrudt et køb. Hvad gør jeg? For at fortryde et køb skal du inden 14 dage efter modtagelsen af varen, meddele Kija-design, at du vil gøre brug af fortrydelsesretten. Det gør du ved at fremsende formularen "Standardfortrydelsesformular" til Kija-design. Læs mere under punktet "Fortrydelsesret" i vores "Handelsbetingelser".
  • Hvor lang tid går der før, jeg får penge tilbage for returvarer? Der kan gå op til 2 uger, og de vil blive indsat på det betalingskort, de oprindelig er hævet på.


Reklamation

  • Der er en fejl i varen ved modtagelsen? Kontakt straks kundeservice for at aftale det nærmere forløb. Varer kan ikke returneres uden forudgående aftale.


Nyhedsbrev

  • Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet? Du kan til enhver tid afmelde dig igen i forbindelse med modtagelse af nyhedsbrevet eller sende en mail til info@kija-design.dk.


Kontakt

  • Hvornår får jeg svar på min mail?  Mails besvares normalt indenfor 8 timer på hverdage.
  • Har I en fysisk butik? Nej, vi er udelukkende en webshop.
  • Kan jeg komme og se varerne? Der er ikke mulighed for at se varerne forud for køb, da vi udelukkende er en webshop.

Se mere under "Handelsbetingelser". Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så send en mail til info@kija-design.dk eller kontakt kundeservice telefon +45 5050 9500.