Spørgsmål og svar

Her finder du svar på de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet i vores kundeservice. Finder du ikke det, du leder efter, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

 

Bestilling

  • Modtager jeg en ordrebekræftelse? Du vil altid modtage en ordrebekræftelse ved afslutning af dit køb - den bliver sendt til din mail-adresse. Modtager du ikke nogen, kan det skyldes, at der er fejl i den indtastede mail-adresse, eller at den er blevet sorteret fra som spam.
  • Jeg kan ikke lægge varer i indkøbskurven? Kontroller at din PC tillader cookies, da de er nødvenlige i bestillingsforløbet. De er ikke skadelige for din PC og kan nemt slettes igen. Hvordan du gør det, afhænger af hvilken browser, du anvender.
  • KUN VED LEVERING I DANMARK - Hvornår kan jeg hente min pakke, hvis jeg vælger leveringsmetoden "Afhentning i pakkeshop? Du vil modtage en sms og en mail, når pakken ligger klar til afhentning. Udebliver de, bedes du kontrollere, at du har oplyst korrekt mail adresse og telefonnummer. Har du indtastet fastnettelefon, vil du kun modtage beskeden på mail. Kontakt evt. kundeservice for yderligere oplysninger.

 

Levering

  • Hvor lang leveringstid er der? Modtager vi din ordre inden kl. 14:00 på en hverdag, afsender vi normalt din pakke samme dag. Kontakt evt. kundeservice for at være sikker på, at dine varer kan nå at være fremme, når du skal bruge dem.
  • Det haster, hvordan går det hurtigst? I forbindelse med indtastning af betalingsoplysninger er der et bemærkningsfelt, hvor du kan skrive, at det haster, og hvornår du skal bruge varerne.
  • Kan jeg få varer sendt til en anden adresse? Ja, der er muligt at få varer sendt til en anden adresse. I forbindelse med indtastning af leveringsoplysninger, skal du fjerne fluebenet ved "Levering til denne adresse" og derefter indtaste den ønskede leveringsadresse.
  • Kan jeg hente mine varer hos Kija-design og undgå at betale af fragtomkostninger? Ja, det er muligt at afhente pakker alle hverdage tirsdag-fredag kl. 13.00 - 15:00. Husk at pakken skal afhentes indenfor 14 dage, da ordren herefter vil blive annulleret.
  • Pakken er beskadiget ved modtagelsen, hvad gør jeg? Viser pakken synlige tegn på skader ved modtagelsen, skal du straks gøre indsigelse mod pakkens tilstand til transportfirmaet. Dvs. at du skal kvittere for modtagelsen med teksten "Modtaget med forbehold for indholdets tilstand, da pakken viser tegn på beskadigelse".  Åben pakken evt. under overværelse af fragtfirmaet. Tag et billede eller flere af pakken inden den åbnes. Billederne skal bruges som dokumentation. Er pakken voldsomt beskadiget, kan du også nægte at modtage den, hvorefter den vil blive returneret til Kija-design. Kontakt Kija-designs kundeservice hurtigst muligt.
  • Varen er beskadiget ved modtagelsen, hvad gør jeg? Er varen beskadiget ved modtagelsen, skal du gemme både varern og emballagen. Emballagen skal bruges i forbindelse med reklamation til fragtfirmaet. Kontakt omgående Kija-designs kundeservice.

 

Betaling

  • Hvornår hæver I pengene på mit betalingskort? Pengene bliver først hævet, når din pakke afsendes fra Kija-design.
  • Kan jeg købe på afbetaling? Ja, det er muligt at købe på afbetaling, hvis du er kunde fra Danmark. Vælg betalingsformen "Afbetaling ViaBill", når du skal foretage betalingen.

 

Fortrydelsesret

  • Jeg har fortrudt et køb. Hvad gør jeg? For at fortryde et køb skal du inden 14 dage efter modtagelsen af varen, meddele Kija-design, at du vil gøre brug af fortrydelsesretten. Det gør du ved at fremsende formularen "Standardfortrydelsesformular" til Kija-design. Læs mere under punktet "Fortrydelsesret" i vores "Handelsbetingelser". Her finder du også formularen, du skal bruge.
  • Hvor lang tid går der før, jeg får penge tilbage for returvarer? Der kan gå op til 2 uger, og de vil blive indsat på det betalingskort, de oprindelig er hævet på.

Reklamation

  • Der er en fejl i varen ved modtagelsen? Kontakt straks kundeservice for at aftale det nærmere forløb. Varer kan ikke returneres uden forudgående aftale.

 

Nyhedsbrev

  • Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet? Du kan til enhver tid afmelde dig igen i forbindelse med modtagelse af nyhedsbrevet eller sende en mail til info@kija-design.dk.

 

Kontakt

  • Hvornår får jeg svar på min mail?  Du vil normalt modtage svar samme dag, som du har afsendt den.
  • Har I en fysisk butik? Nej, vi er en 100% internet virksomhed.
  • Kan jeg komme og se varerne? Der er desværre ikke mulighed for at se varerne, da vi udelukkende er en webshop.

Se mere under "Handelsbetingelser". Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så send en mail til info@kija-design.dk eller kontakt kundeservice telefon +45 2147 2889.